torsdag 20 juni 2013

Växjöresa 6-15 juni 2013!

 
Den 6 juni åkte jag och Nelly tåg till Göteborg och träffade Therese, Martin och deras tvillingar på Rosen caféet i Trädgårdsföreningen. Bäbisarna vad så gulliga. efter några timmar åkte vi vidare till Växjö och träffade min farmor.
 
 
Den 7 juni skulle min syster Malin på bal, Nelly och jag hälsade på henne hemma innan hon skulle iväg.

 
Mina tre syskon. Camillas bal missade jag var några dagar innan jag kom till Växjö.
 
 
 
På kvällen hälsade jag, Nelly och farmor på pappa och Cajsa.
Vi gick en tur i trädgården och såg att Magnolian blommade fint.

 
Lördagen den 8 juni åkte vi till Strandbjörket vid Växjösjön med min mamma och syskon.

 
Den 9 juni firade vi pappa och Cajsas födelsedag med släkten. Höjdpunkten för Nelly var morfars traktor som fick sitta inne i och att leka med Cajsas systersbarn.
 
 
 
Den 10 juni åkte jag och Nelly till min kompis Maria och hennes två barn. Nelly och barnen lekte i studsmattan, sandlådan, spelade fotboll och lekte med vatten.
 
På kvällen åkte vi till min faster Monika och Leif i Tävelsås med farmor för att grilla och ta en tur i trädgården.
 
 
Den 11 juni tog Camilla studenten på John Bauer, floristprogrammet i Växjö.
 
 
 
En lycklig syster.

 
Camillas klass röjde i en timme på flaket som åkte runt i Växjö.

 
På kvällen lyssnade vi på min bror som spelade på sin musikskolas årliga konsert. Han var väldigt duktig.

 
Min farmor och Nelly spelar boul.
 
 
Den 13 juni är vi med på Viktors skolavslutning för 9:or för TC på morgonen. Många fina sånger under avslutningen.

 
På eftermiddagen firade vi Malins student. Hon slutade på Katedralskolan i Växjö, naturprogrammet.

 
En lycklig tjej som åker i flaket med sina klasskompisar.

 
Viktor och hans farmor Gunnel.

 
Presentöppning.
 
 
Nelly underhåller Malins fotbollskompisar som har kommit på Malins student.
 
Sedan tog vi det lugnt och umgicks med mamma och hennes familj på fredag dag och kvällen med pappa, Cajsa och farmor.
 
Den 15 juni åkte jag och Nelly tåg till Göteborg.
 
 

 
 
 

 

 
 

Inga kommentarer: