tisdag 23 september 2008

Middagsöverraskning den 19 september!

På fredagsmorgon fick jag veta att Erik skulle överraska mig med middag efter jobbet.

Förrätt blev mozzarella och tomater, med ett glas halvtort vitt vin.


Huvudrätten var sushi och te.



Till efterrätt blev det hemma gjorda chokladbollar med pärlsocker.

Allt var gott, härligt att få sitta vid ett dukat bord.

Jag fortsatte med vinet under fredagskvällen.

Samtidigt som jag planerade resan till New York, som vi ska åka den 9 april 2009.
Jag och Erik ska åka en niodagars tur till New York, bo i Times Square.
Erik och hans familj var i USA 1979, bland annat i New York.
Han har längtat tillbaka. Jag var inte intresserad av att åka till New York först, men mer jag
började att läsa om staden så blev jag förtjust i staden. New York har allt man kan tänka sig, all
mat från världens länder, lunga områden med pittoreska butiker, långa sandstränder och
mycket mera.

Inga kommentarer: